петък, октомври 2, 2020
Заглавна страница » Настолни игри » Fireball Island: Last Adventurer – „Защо трябваше да са змии!?“
Fireball Island: Last Adventurer – „Защо трябваше да са змии!?“

Fireball Island: Last Adventurer – „Защо трябваше да са змии!?“

Деян Георгиев 'BigBoxGamer'

Преди да започнете да четете може би не е лоша идея да погледнете и ревюто ми на базовата игра.

Името на разширението е такова, защото всъщност е последното от няколкото, които съществуват за играта. За жалост до мен, до този момент, е достигнало само то.

Last Adventurer добавя още един играч и вече можете да играете с пет човека. Цялата опаковка на това разширение е тематично обвързана с Индиана Джоунс, което си личи и от картинката на кутията.

Фигурката, която пристига за петия играч е червен цвят – един от най-предпочитаните цветове в игрите. Макар, че не са платени пари за IP, всички спокойно можем да каже, че това си е любимия ни Инди.

Другите две основни неща в играта са също знакови за франчайза – голяма търкаляща се канара и огромно количество змии.

Преди да стигнем до там обаче ще споделя и още нещо, което ще обогати играта ви. В кутията има тесте от специални умения, които ще си избирате в началото на играта. Вече ще бъдете малко по-различни от останалите.

Канарата изглежда назъбена и реалистична, но е всъщност от лека гума, така че не се притеснявайте. В нормалното тесте от карти се вкарват нови карти, които ви указват кога можете да бутате канарата от пещера. Всъщност тя рядко върви по улеите и често отскача, което я прави непредвидима и опасна. Лично аз я намирам за задължителна част във всяка една от моите игри.

Змиите от друга страна… са разочарование. На острова са принтирани места, където да се поставят голям брой малки зелени топчета (змии) и нови карти ви оказват кога можете да бутате една-две едновременно. В повечето случаи обаче змиите няма да се бутат с тези карти. Те са поставени на такива места, че най-леката вибрация или пък другите топчета да могат да предизвикат абсолютно всички змии да се пуснат по склона. Те са само от едната страна на острова и е почти сигурно, че няма как да се разминете без ухапване, ако сте наблизо. Ако в края на падането змия е докоснала човек, той получава отрова, което значи, че вместо със стандартния избор на карта, този играч ще играе с карта на случаен принцип от тестето.

Механиките на змиите са окей. Това, което е далеч от окей е изнервящото им поставяне по местата, което отнема поне две минути. А две минути са много, особено при положение, че почти всеки ход те ще се сгромолясват.

Играх веднъж с тези змии и мисля да не го повтарям.

В заключение мога да кажа, че това разширение не е абсолютно нужно, за да се изкефите на Fireball Island, но ако вече ви е една от любимите игри в колекцията, специалните умения и особено канарата са върхът. Вие трябва да прецените вече, дали само заради тези неща си заслужава да дадете пари.

Ако решите да се хвърлите във вулкана от кеф обаче, можете да поръчате разширението от сайта на нашите партньори от Time2Play.

За Деян Георгиев 'BigBoxGamer'

Деян Георгиев 'BigBoxGamer'
Собственик съм на кафене с настолни игри насочено към хората без опит в игрите. Стремя се да играя всички модерни и актуални настолни игри, но се опитвам да давам светлина основно на по-странните, по-отритнатите, по-апокрифните и тези игри, които рядко се появяват под прожекторите. Имам дългогодишен опит като сценарист в телевизията, предимно на комедийни предавания и затова от време на време пускам неуместен и несъдържателен хумор, който понякога е толкова тъп, че са налага да го обяснявам.

Отговори

Няма да публикуваме електронната ти поща. Задължителните полета са маркирани *

*