Site icon Big Box Gamers

Топ 5 истории (от различни игри), развити в моя игра

В днешната статия ще срещнете игри, които не са с точна сценарийна структура, която разказва цялата история (Descent, Virgin Queen, Imperial Assault), а за игри, които са се наложили като платформи за добър сторителинг. Някои от тези игри СА по сценарии, но създадената история е оригинална и не е тази от книжката. Други по идея са игри за разказване на истории. Всички тези игри могат да направят отделна секция, в която да се разказват количество истории само в техните светове. В днешната класация ще говоря за моят опит и моите истории. Както се досещате, това е тема, която трудно може да не бъде актуална, тъй като не мога да помня абсолютно всички истории, които са се образували през годините. Затова ще спомена някои игри, които са ми оставили такива спомени, но те са много мътни. След това ще се върна към основната класация. Last Night on Earth, Fallen, Flick em Up, Chaosmos и много други. Дори играта, на която направих ревю последно – AvP е чудесна база за сторителинг. Стига мотане, време е да ви покажа топ 5 истории (от различни игри), които са се запаметили в главата ми… малко или много.

 

5

Минотавърът еднорог

 Duel of Ages 2

Самата игра създава безсмъртни истории с всяко изиграване и може да не помня много от последната си игра, тъй като беше доста отдавна, помня една малка част, в която, за да се мине към другия край на картата, трябваше да се премине през тесен тунел. Един от персонажите, с който играеше мой противник използваше иначе почти безполезния за играта Еднорог. В момента, в който еднорогът се бутна в тунелите обаче, беше изключително трудно да бъде застрелян и съответно дебнеше по ъглите. Всеки, който минеше през лабиринтите беше намушкван безмилостно. Почти през цялата игра стоеше там и се превърна в мит – минотавърът еднорог – пазителят на лабиринта.

4

Любовта ни прави слепи… и зомбита

Dead of Winter

В така противоречивата ми статия миналата седмица споменах, че Dead of Winter е прехвалена игра. Такава е, но това не я прави лоша. Базата й не е нищо особено, но ако играчите влязат в ролята на всеки един персонаж от групичката си, могат да се появят страхотни истории. В една от игрите ми, аз бях със студента Джон Прайз и учителката Мария Гомез. Мария беше по-възрастна от него, а Джон беше тотално влюбен в нея. Цялата игра вършеше всичко, за да й бъде угоден. Той поемаше целия риск и беше извратено и перверзно влюбен в нея… за съжаление несподелено. В една единствена мисия те бяха заедно в училището (мисля, че беше там, не съм сигурен) и точно когато Джон беше започнал да се надява да се задява, зомби ухапа Мария Гомез. Първоначално той беше потресен, но когато тя тръгна към него, той не избяга. Напротив. Мария за пръв път го докосна с устни… и зъби. Най-романтичната смърт, която съм преживявал в игра.

3

Добрият стар битов тормоз

Fog of Love

Съвсем скоро правих превю на тази кикстартърска игра. Още в първото ни разиграване се получи толкова истинска и почти битова история, че чак се уплаших от твърде големия реализъм. Наистина се надявам жена ми да го е възприела като част от играта… Поне така каза.

По време на играта, персонажът ми беше престъпник темерут, който беше почти безчувствен, нямаше особено чувство за хумор и беше адски консервативен и не отворен за нови неща. Персонажът на жена ми беше жена, която беше готова да бъде абсолютно тормозена през цялото време, за да може моят персонаж да бъде щастлив.

Цялата игра ние минавахме през десетки ситуации, в които моят човек я тормозеше, не й прощаваше и правеше всичко, за да задоволи егоизма си. Тя нямаше против и накрая и двамата постигнахме това, което искаме. Тъжна история, но силна и твърде реалистична.

Fog of Love ревю

2

Грозният принц и принцесата мишка

Once Upon a Time

Самите правила на играта са свързани с разказването на истории. Всъщност, всяка една игра вие създавате цялостна история. Тънката част е, че не винаги се получава. Ако играчите не се стараят да се въртят около една, две, максимум три линии, цялата история може да бъде разпиляна. Е, историята, за която говоря се случи в една от първите ни игри и дори я имаме документирана. Прочетете я сами.

Принцесата мишка и грозният принц

Once Upon a Time Ревю

1

История за един непрощаващ остров

Robinson Crusoe: Adventure on Curse Island

Определено това е играта, която умее да разказва не предварително конструирани истории най-добре. Поне за мен. Да, самата игра има няколко сценария, но те са по-скоро рамка за това, което се случва. Освен, че играта е трудна, тя е изпълнена с напрежение, вълнение и много пот. Можете да прочетете историята, която написах преди доста време. Тя е създадена по една от нашите игри.

Разказ за един непрощаващ остров

Robinson Crusoe Ревю

Източник на повечето снимки: Boardgamegeek.com

 

Exit mobile version