петък, март 29, 2024
Заглавна страница » Настолни игри » Neuroshima Hex – Ревю на 4 разширения!
Neuroshima Hex – Ревю на 4 разширения!

Neuroshima Hex – Ревю на 4 разширения!

Деян Георгиев 'BigBoxGamer'

Не мисля изобщо да навлизам в обяснения относно една от любимите ми игри за двама, тъй като вече съм говорил както в текст, така и във видео – просто кликнете на бутона отдолу.

Някакво си видео

Сега! Това са първите допълнителни армии, които съм пробвал и се влюбих в тях! И преди да стигна до общото си заключение, което вече е очевидно, ще кажа по няколко думи за всяко от тези разширения, като ще ги подредя по любимост…любимина…любитарност? Абе, ето.

New York

Това са най-здраво бронираните единици в цялата игра, поне от армиите, които съм пробвал. Дори базата дава допълнително броня на съседните до нея единици.

Армията малко прилича на Moloch (червената армия) от базовите армии, защото разчита основно на броня и стрелба, но тук можете да откриете едни от най-оригиналните единици, които сте срещали. Основните три, които се различават особено са:

  • Шпионин – възползва се модулите на опонентите
  • Пич с ракети с топлинно насочване – Правите три щети на която и да е единица на три разстояние без значение от посоката. С други думи – ракетата може да заобикаля други плочки.
  • Пич с помпа! Аз съм с дълго FPS минало във видео игрите и пушките винаги са ми били слабост! Този пич удря с от едно до три щети в зависимост от разстоянието. С други думи, ако го сложите плътно пред лицето на друга плочка… ще използвам думите на култовия FPS Doug – Boom! Headshot!

Препоръчвам ви да си вземете разширението, не гледайте, че е на последно място от четирите.

Uranopolis

Тази фракция съдържа едни от най-мощните единици, които съм срещал, но това идва с цена. От четирите армии, за които говоря днес, тази определено е най-трудната за игра и изисква няколко игри преди да знаете какво точно правите.

Тематично, това е техничарска армия, в която инжинери строят мега мощни машини, които изриват всичко по пътя си. За целта обаче, освен, че строите машините, вие трябва и да ги заредите с ток. Умението на базата е… даване на ток. Всички машини автоматично се зареждат там. Сред плочките обаче има доста инжинери, които продължават веригата с ток.

Ако успеете да направите стабилна електрическа структура, не могат да ви спрат, но имайте предвид, че лесно могат да ви кръцнат кабела, така че може би е по-добре да се играе сравнително бавно или дори защитно с тази фракция.

Във всеки случай е стабилно, СТАБИЛНО разширение. Препоръчвам!

Steel Police

Тук малко чийтнах. Все още не съм пробвал физическата версия на тази армия, въпреки, че е в колекцията ми, но! Но си я купих за андроид и тези дни изиграх 4-5 игри с тях. Трябва да призная, че това е страхотна защитна армия и въпреки, че няма особено силни единици, тя разполага с едно от най-яките умения на базата – за една точка живот можете да „нетнете” (да хванете в мрежа) която и да е единица на друг играч. Освен това, една от единиците на Steel Police директно се появява върху единица на противник, без да му дадете дори шанс да пита „ма ти къв си, що си”. Просто махате която и да е единица и пляскате тази… след което отново губите точка живот. В подобен стил, армията има няколко единици с мрежи, които не нанасят щети, но пък се ползват за „телепорт” на нови единици, тъй като върху тях можете да появявате нови ваши единици. В тази армия има и единици, които избутват, което е силен белег за добра защита или маневрена атака.

Страхотна армия!

Mississippi

Дори не се замислих да сложа Mississippi на първо място. Простата причина е, че това, така наречения тип „harass” армия. С други думи, това е досадна армия, която дразни опонентите си. Тя не разполага с кой знае какви мощни единици, но това, което прави добре е да “точи” точките живот на другите.

Mississippi е армия с отрови. Има куп единици, които могат да отравят чужди армии и в началото на всяка битка, тези единици си получават щетите.

Първото яко нещо на тази отрова е, че тя се трупа! Второто яко нещо е, че можете да отровите дори базата на противник! Всъщност, това е най-ефектнивният начин за ползване на отровата – слагате 3 отрови там и гледате как всяка битка без нищо да правите, тя си губи точки живот… без да има как изобщо да премахне отровата. Всъщност, това е и рискованата част на отровата. Вие разполагате с ограничен брой токънчета за отрова и ако ги сложите върху базата, няма да можете да си ги върнете преди базата да си загине бавно и безславно.

От друга страна имате единици, които удрят където си искат, без значение къде са, така че какво ви пука.

Велика армия, за която също се иска опит, защото е доста крехка и беззащитна. Но определено е мой стил!

Заключение

Не мисля, че има кой знае какъв смисъл от заключение. И четирите армии си заслужават за всеки, който обича Neuroshima Hex. Ако все пак сте нов в играта и не бързате да си купувате де що има за нея, можете да се замислите. Някои от тези армии, за които говорих са доста по-приятелски към новите играчи, а други изискват повече опит. Така че… какво да кажа. Избирате все от хубаво, всичко опира до стил.

 

Facebooktwitteryoutubeinstagram

За Деян Георгиев 'BigBoxGamer'

Собственик съм на кафене с настолни игри насочено към хората без опит в игрите. Стремя се да играя всички модерни и актуални настолни игри, но се опитвам да давам светлина основно на по-странните, по-отритнатите, по-апокрифните и тези игри, които рядко се появяват под прожекторите. Имам дългогодишен опит като сценарист в телевизията, предимно на комедийни предавания и затова от време на време пускам неуместен и несъдържателен хумор, който понякога е толкова тъп, че са налага да го обяснявам.

Отговори

Няма да публикуваме електронната ти поща. Задължителните полета са маркирани *

*

Big Box Gamers